دل دریائی

فرهنگی هنری سرگرمی

دل دریائی

فرهنگی هنری سرگرمی

زیارت عشق

 خیلی ناگهانی و بی مقدمه توفیق سفر به دیار یار را یافتم.  

 

خدایا باور ندارم که من روسیاه را اینگونه مهربانانه پذیرفتی.   

 

 

گنبد سبز مرقد رسول، 

  

ذوق و بغض ،اشک  و آه و ... انسانهائی که با دیدن گنبد سبز از  

 

شدت  گریه سراپایشان به لرزه درمی آید.   

  

اشکهای با صفا،نیایش های بی صدا، عبادتهای بی ریا، 

 

نجواهای با خدا، ناله های خدا خدا خدا ...  

 

در اینجا خود را بین عشاق گم میکنی.

 

بقیع مظلوم، 

 

اشک و عشق،بغض و عشق،زیارت در خفا،عشق پنهان.

 

مسجد شیعیان،نخلستان علی، 

 

در و دیوار اینجا مظلومیت علی و شیعیانش را فریاد می کند.

 

یا علی ! هنوز هم یاد و نام تو و فاطمه ات در اینجا جاریست. 

                    ---------------------------------------- 

 

لبیک اللهم لبیک.لبیک لاشریک لک لبیک 

   

 

کعبه دل ،کعبه عشق،در اینجا تو عاشق عشق میشوی.  

 

 در اینجا تو عاشق عاشقی  میشوی.  

 

حتی اگه لیاقت عشق و عاشقی با خدا را نداری حداقل عاشق  

 

عشق ورزی و بندگی دیگران با خدا میشوی.

 

۷دور طواف عشق ونمازش ،   

 

۷ دورسعی بین صفا و مروه و تقصیرش ،  

  

۷ دور طواف نسا و نمازش.  

  

خدایا تو را شکرکه در روز عید مبعث این عیدی بزرگ  

 

را به من دادی و به دیدار کعبه ات مشرف کردی.  

 

خدابا نمی دانم طواف و زیارتم را پذیرفتی یا نه ولی من  

  

عشق کردم در این طواف.

 

خدابا نمی دانم سعی بین صفا و مروه را پذیرفتی یا نه  

 

ولی من لذت بردم در این سعی.

 

اما نه ، میدانم.یعنی یقبن دارم که می پذیری.   

  

چون تو خدای خوب و  مهربون خودمی.  

 

خدایا در خانه ات بودن چه آرامشی به انسان میدهد. 

 

مهمان تو بودن چه لذتی دارد.

 

در اینجا همه یکی میشوند وزیر، وکیل ،مدیر،کارمند، کاسب و ...  

 

و چه زیبا همه را برابر میکنی.   

 

 چه خوب کوه غرورمان را به کاهی بدل میکنی. خدایا این کاه  

 

غرور را هم از من بگیر.

 

چه خوب دریای تکبرمان رابه جوی کوچکی بدل میکنی.خدایا این  

 

جوی کوچک را هم از من بگیر.

 

چه خوب یک دنیا آز و هوا و هوس را به ذره ای  بدل میکنی. 

 

خدایا  این حال و هوا ی تازه و زیبا را از من نگیر.  

                     ----------------------------------------   

 

بارالها سفر به پایان رسید.اما تو خوب میدانی که گنبد سبز مرقد  

 

رسول  ، کعبه همیشه سیاه پوش،بقیع مظلوم و غار حرا چه  

 

عشقی می آورد و انسان را به تو عاشقتر و دلبسته تر میکند. 

 

عاشق تاب دوری ندارد و معشوق عاشق را نمی آزارد. 

 

تو من گنهکار را پذیرفتی و عاشقترم کردی. 

 

پس دوباره مرا طلب  کن. 

 

خدایا همه عشاقت را طلب کن.  

 

الهی و ربی من لی غیرک

نظرات 14 + ارسال نظر
ری را سه‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 08:21 ق.ظ http://darodivar.blogsky.com

سلام.
خوشا به سعادتتون...
خوشحال میشم به من هم سر بزنید

سلام
ممنونم و انشاالله قسمت شما هم بشود.
چشم حتما بهت سر میزنم.

دریا سه‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 04:07 ب.ظ http://rousvaye-del.blogfa.com/

سلام دوست خوبم،
اول از همه عذرخواهی منو پذیرا باشید آخه خیلی دیر خدمت رسیدم.
امیدوارم همیشه و همه حال موفق و موید باشید.
بازم خوشحال میشم شما رو ببینم و مشتاقانه در انتظار شما هستم.

سلام عزیزم
خواهش میکنم شما هروقت بهم سر بزنی بر من منتی است و باعث افتخار منه.چشم این روزها دورم و برم شلوغه . سرم که خلوت شد با کمال افتخار خدمت میرسم.

دریا سه‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 04:10 ب.ظ http://rousvaye-del.blogfa.com/

دوست عزیزم زیارتت قبول انشااله .
این نوع سفرها یه توفیق هست خوش به سعادتون .
این پستت یاد و خاطرات سفر خودم رو تداعی کرد. البته من حدود 9 سال پیش به این سفر معنوی مشرف شدم.
انشااله قسمت همه آرزومندان

ممنونم عزیزم
واقعا این سفر سعادتی است که هر چه بیشتر نصیبت شود مشتاقتر و تشنه تر میشوی.منم دومین بار بود که به حج رفتم و خدا میداند که الان چقدر دلتنگ کعبه و گنبد سبزم.

دریا سه‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 04:13 ب.ظ http://rousvaye-del.blogfa.com/

یادم رفت دوست خوبم
اگه با تبادل لینک موافقی خوشحال میشم جزء دوستانم قرار بگیری. منتظر خبر خوش از سوی دل دریایی برای دریا هستم.

با کمال افتخار و خوشحال میشم که تبادل لینک داشته باشیم.

شروین چهارشنبه 7 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:04 ق.ظ http://sherlook.blogsky.com

هم خطی خاکیان با افلاکیان.

هم شکلی فرشیان با عرشیان.

طواف شما بزرگوار به دور کعبه در مقابل فرشتگان

و حقیقتا هماهنگی با عالم بالا مورد قبول درگاه خداوند متعال

زیارت قبول

ممنونم.انشاالله قسمت همه علاقمندان بشود.

سپیده چهارشنبه 7 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 04:22 ق.ظ http://kolbehye-snowwhite.mihanblog.com

خدایا…
دهانم را بو کن… ببین،
بوی سیب نمیدهد!
من هیچ وقت حوایی نداشتم که برایم سیب بچیند!
میدانی یک آدم بدون حوایش چقدر تنها میشود؟!
میدانی محکوم بودن چقدر سخت است وقتی که گناهی نکرده باشی و حتی سیبی را نبوییده باشی؟!
میدانی حوای بعضی از آدم هایت میگذارند و میروند؟!
میدانی که میروند و جلوی چشم آدم، حوای دیگری میشوند؟!
نمیدانی!
تو که حوا نداشته ای هیچ وقت!
ولی اگر میدانی و باور کرده ای خستگی ام را، این آدم را ببر پیش خودت…
خسته ام از زندگی… دهانم را بو کن!!!! ببین بوی سیب نمیده..........

روژیا جمعه 9 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 03:56 ب.ظ http://zendegiyeno.blogfa.com/

بـه سـ ــ ــادگـے رفــــــت ...

بـه ســ ــــ ـادگــے بخشیــدمــ ...

حـــالا مــ ـــانــده امــ چِگـــونــه

بـِـدون او بــِـه ســ ــــ ـادگــے زِنــدگــے ڪُنــمــ ...



آپم دوست عزیز ...

چشم.خدمت میرسیم

مهاجر سه‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:33 ق.ظ http://www.1mohajer.blogsky.com

برای عاشق٬ ناب ترین٬ شور است و زندگی و نشات.. برای لاشخور٬ خوب ترین٬ جسدی ست متلاشی...


هرجا که هستید شاد و سلامت باشید مهربان

سپاسگزارم

سیمرغ سه‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:56 ب.ظ http://khanehaftom.blogsky.com/

خدا در دستهایمان لبخند می زند اگر دست از آسمان گل محمدی اش بر نداریم...
لبخند خدا مبارکتان..
زیارت قبول

سپاسگزارم
انشاالله قسمت شما هم بشود.

رضا بابازاده دوشنبه 19 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:40 ق.ظ http://forgotten2000.blogfa.com

سلام خوبی؟زیارت قبول.ایشالا قسمت همه عاشقان بشه. مرسی که به من سر زدین

سلام
سپاسگزارم و امیدوارم قسمت شما و همه عاشقان بشود.

زیبا سه‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:35 ق.ظ http://zibarastegari.blogsky.com

خوش به سعادت ..زیارت قبول...
عالی توصیف کردی حس و حالت...

سلام عزیزم
سپاسگزارم.انشاالله قسمت شما بشود.

شروین پنج‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:37 ق.ظ

سلام حاجیه خانم خوبی ان شاالله // آپ کن دیگه

علیک سلام.
خوبم ممنون.انشاالله که شما هم حالتون خوب باشه.
چشم حتما آپ میکنم.البته وقتش معلوم نیست.فعلا تنبلی ام میشه.

یلدا پنج‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:40 ب.ظ http://mehroomahtab90.blogfa.com/

ای تیر غمت را دل عشاق نشانه / خلقی به تو مشغول و تو غایب ز میانه

حاجی بره کعبه و من طالب دیدار / او خانه همی جوید و من صاحب خانه . . .

سلام دوست عزیز
کعبه و خانه بهانه است.همه در پی خود اویند.

رویای صادقانه دوشنبه 26 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:19 ق.ظ

دروووووووووووووووووووووووووووود
علشقتم عزیزم از مطالبه معنوی و روحانیت به وجد اومدم گلم
خیلی زیبا بود
امیدوارم بیشتر بیاییم و بیایید تا من برای رمضون آماده شم

ممنونم عزیزم
شما خیلی لطف داری.با این همه محبتت منو شرمنده میکنی.
منم خوشحال میشم که بیشتر با هم در ارتباط باشیم.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد