دل دریائی

فرهنگی هنری سرگرمی

دل دریائی

فرهنگی هنری سرگرمی

جوابیه هادی احمدی به شعر سیب

 

تو به من خندیدی

 

من به چشمان بزک کرده تو

 

یادمان هست در آن موسوم گرمای هوس

 

سیبی از باغچه ای دزدیدم

 

باغبان از پی این حادثه رفت

 

من و تو از پس هم

 

می نهادیم قدم بر تن این خاک اسیر

 

سیب دندان نزده از دست من افتاد به خاک

 

باغبان سیب زمین خورده به دست تو بداد

 

نگه شوخ تو در دیده آن باغبان!!

 

فارغ از ترس دل از وحشت از آن باغچه بان!؟

 

من ازین حادثه دل کندم و رفتم که هنوز

 

سالهاست که در ذهن من آرام آرام

 

حیله و کار تو تکرار کنان میدهد آزارم

 

و من اندیشه کنان غرق در این پندارم

 

سبب رنجش این دوری ما

 

علتش دزدی آن سیب نبود

 

باغبان یار تو  بود ...

نظرات 3 + ارسال نظر
محمد جمعه 5 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 04:54 ب.ظ http://omid1990.blogfa.com

سلاااااااااااااام
امیدوارم حالت خوب باشه
از حضورتون در وبلاگم خوشحال میشم
[گل]

سلام
از اینکه سر زدید واز دعوتتون ممنونم.چشم حتما سر میزنم.

امیر علی جمعه 25 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:01 ب.ظ http://mrblack.mihanblog.com

خیلیییییییییییییییییییییییییی غمگین و توپ بود مرسی

خواهش میکنم.
ممنون که سر زدی.

ستایش چهارشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:33 ب.ظ

خیلی زیبا بود
جوابیه های زیادی راجب این شعر شنیدم اما
شعر هادی احمدی زیبا ترینه
ممنونم خیلی غمگین کننده بودددددددددددددددددددد

سپاسگزارم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد