دل دریائی

فرهنگی هنری سرگرمی

دل دریائی

فرهنگی هنری سرگرمی

سکوت دل

     

         

       گوش کن!

         

       به آرامش سکوت دلم با گوش جان گوش کن!

              

       در هر قطره آن دریائی است

           

        دریائی که همه امواجش نام تو را فریاد میکنند

  

        

  

       پس به صدای امواج گوش کن!

          

        امواجی که برای رسیدن به تو ،میکوبند  

          

        برسواحل شنی بی تفاوتی هایت

                            

        بر سواحل سنگلاخی نامهربانی هایت

                            

        بر هر چه که تو را از من دور میسازد

                                       

        و می تازند تا تسخیر کامل سواحل دلت

                

                                                                                                                                پس گوش کن!

 

به آرامش سکوت دلم با گوش جان گوش کن!

نظرات 3 + ارسال نظر
مرتضی سه‌شنبه 20 دی‌ماه سال 1390 ساعت 01:04 ق.ظ http://kooris-6.blogsky.com/

سلام!
پست جدید خیلی قشنگه!
با گوش جان خوندم خیلی جذابیت داشت!؟

سلام.
از لطف شما سپاسگزارم

علی سه‌شنبه 27 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:19 ب.ظ http://www.alone-man.blogsky.com/

سلام تارمی عزیز:
مطلب قشنگی بود ولی نه به قشنگی تولدت...
تولدت مبارک عزیزم

سلام.
ممنونم دوست خوبم

سیمرغ چهارشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:26 ق.ظ http://khanehaftom.blogsky.com

جون خیلی با معرفتی و خوش سلیقه لینکت می کنم تا همیشه بخوانمت...

سلام
شما لطف دارید و ممنونم از حضور گرم و پرمهرتون.
منم با افتخار شما را لینک میکنم.
لطفا مرا با نام وبم یعنی «دل دریائی» لینک کن.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد